شنبه 28 شهريور 1394برچسب:,

5 راه آسان برای بازیافت پالت چوبی

بعد از سال ها استفاده از پالت چوبی نو ، تعمیر و استفاده مجدداز آنها دیگر امکان پذیر نیست و معمولا آنها در گوشه ای از حیاط گذاشته شده و علاوه بر ظاهری نامناسب باعث ایجاد آلودگی نیز می شوند. بنابراین بهترین راه برای از بین بردن آنها بازیافت پالت چوبی است. در اینجا 5 راه آسان برای بازیافت پالت چوبی را برای شما شرح می دهیم.

  1. بازیابی انرژی: برای تمام افرادی که دارای تعداد زیادی پالت چوبی غیرقابل استفاده هستند، سوزاندن پالت چوبی به منظور تامین گرما یک راه عالی برای صرفه جویی در مصرف و هزینه های انرژی و استفاده از پالت چوبی دست دوم است. از سوزاندن پالت چوبی که تحت درمان های شیمیایی قرار گرفته اند خودداری کنید، زیرا با سوزاندن سموم شیمیایی آزاد می شوند که برای شما و محیط زیست مضر است. بیشتر پالت های چوبی تحت درمان های حرارتی قرار گرفته اند بنابراین سوزاندن آنها مشکلی ندارد.
  2. تبدیل کردن پالت چوبی به مالچ: مالچ طبیعی یکی از بهترین استفاده ها از پالت چوبی بازیافت شده است. علاوه بر ایجاد هوای تازه در باغ، مالچ گیاهان را از حرارت شدید حفظ می کند و رطوبت مورد نیاز برای رشد آنها را تضمین می کند. مالچ حاصل از پالت چوبی کاملا آلی است بدین معنی که به طور طبیعی تجزیه می شود و ظاهر زیبایی به باغ می دهد. مالچ افزون بر محوطه سازی به بهبود خاک نیز کمک می کند و خاک را در برابر شرایط آب و هوایی سخت محافظت می کند.
  3. ایجاد تخته خرده (Particleboard): بسیاری از کارخانه های بازیافت پالت چوبی، میخ های فلزی موجود در پالت چوبی را جدا کرده، و تراشه های چوبی برای استفاده در مبلمان، دیوارها، و یا پالت چوبی نو و حتی بیشتر تولید می کنند. تخته خرده نوع متراکم چوب مهندسی ایجاد شده از تراشه های چوب فشرده است و اغلب برای ایجاد وسایل ارزان قیمت مانند مبلمان ارزان مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. پالت چوبی فشرده: تولیدکنندگان پالت چوبی، سبک جدیدی از پالت چوبی را ارائه کرده اند که از particleboard ساخته شده است. این نوع پالت چوبی سبک تر، با طراحی ارگونومی و با استحکامی برابر با پالت چوبی معمولی هستند. آنها همچنین از مقررات ISPM 15 معاف هستند زیرا از چسب، گرما و فشار در ساخت آنها استفاده شده است.
  5. استفاده از پالت چوبی برای طراحی داخلی:  برای این کار تنها نیاز به کمیخلاقیت دارید. مبل ساخته شده از پالت چوبی ، قفسه های کفش پالت چوبی، پالت چوبی برای ساخت چارچوب تخت، و قفسه های پالتی دارای محبوبیت زیادی هستند. این نوع استفاده از پالت چوبی نه تنها کارآمد است بلکه یک سرگرمی نیز هست.

هیچ دلیلی برای انداختن پالت چوبی به داخل سطل زباله وو ندارد. حتی اگر عمر مفید خود را کرده و بلا استفاده شده اند. راه های ساده و آسان زیادی برای بازیافت آنها وجود دارد که نه تنها به محیط زیست کمک می کند بلکه باعث زیبایی محیط اطراف نیز می شود.

شنبه 28 شهريور 1394برچسب:,

عرضه کننده پالت چوبی چگونه می تواند در پول و زمان شما صرفه جویی کند؟

تولید کننده پالت چوبی شما، بیش از یک عرضه کننده پالت چوبی برای شما است. آنها می توانند یک شریک برای فعالیت شما باشند، زندگی شما را راحت تر کنند و در صرفه جویی پول به شما کمک کنند.خدمات قابل ارائه از طرف عرضه کننده پالت چوبی عبارتند از حذف پالت چوبی دست دوم و سایر مواد قابل بازیافت و حتی مدیریت موجودی پالت چوبی شما. هرگونه خدمات پس از فروش که فروشنده پالت چوبی می تواند به شما ارائه دهد را خواستار شوید.

بازیافت، و احیای مواد

پالت چوبی ممکن است به نظر شما یک سرویس یک طرفه باشد. شما برای حمل و نقل به آنها نیاز دارید و بعد از مدتی دارای یک موجودی انبوه از پالت چوبی هستید.اکثر تولیدکنندگان پالت چوبی، می توانند پالت چوبی را که دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد را دریافت و مشکل از بین بردن آنها توسط خود شما را برطرف کنند. هنگامی که یک محموله پالت چوبی ارسال می شود، عرضه کننده پالت چوبی شما می تواند پالت های چوبی ناکارآمد را گاها بدون دریافت هزینه مجدد از شما دریافت و اوراق کند، و یا حتی برای تولید مجدد آنها را بشکند و یا برای بازیافت آنها به مالچ جمع آوری کند.این موجب صرفه جویی در هزینه حمل مواد قابل بازیافت شما و آزاد کردن فضا در کارخانه و یا انبار می شود.

 

 

مدیریت موجودی پالت چوبی شما توسط عرضه کننده

خرید پالت چوبی غالبا یک اولویت پایین برای بسیاری از کسب و کارها است اما ممکن است مشکلات جدی برای شما ایجاد کند اگر به درستی آنها را مدیریت نکنید. بدون پالت چوبی ، عملیات نقل و انتقالات شما آهسته صورت می گیرد و یا به کلی متوقف می شود.سفارش پالت چوبی در لحظه آخر ممکن است هزینه شما را افزایش دهد و یا زمان عملیات را بیشتر کند. این ایده خوبی است که با یک عرضه کننده قابل اعتماد همکاری داشته باشید که بتواند موجودی پالت چوبی شما را مدیریت کند. با دسترسی به برنامه های تولید شما، عرضه کننده پالت چوبی مطمئن خواهد بود که شما هیچ گاه با کمبود و فقدان پالت چوبی مواجه نمی شوید. این کار برای هر دوطرف دارای سود است زیرا موجودی پالت چوبی شما همیشه به اندازه کافی است و عرضه کننده نیز بهتر می تواند برنامه های خود را تحقق ببخشد.

 صنعت پالت بسیار رقابتی است و دارای تولیدکنندگان زیادی است که بر ارزانترین قیمت پالت چوبی تمرکز دارند. با این حال عرضه کننده پالت چوبی شما می تواند بیش از یک تامین کننده پالت چوبی با کیفیت برای نیازهای شما باشد.

شنبه 28 شهريور 1394برچسب:,

انتخاب چوب برای تولید پالت چوبی

انتخاب اینکه چه چوبی برای ساخت پالت چوبی استفاده شود معمولا به قیمت و دوام چوب بستگی دارد. چوب یک ماده ارزان قیمت، بسیار محکم است و بعد از تبدیل شدن به پالت چوبی قابل بازیافت است. و به طور قابل توجهی در سرار جهان مورد استفاده قرار می گیرد.برخی از تولیدکنندگان تخصصی، نیاز به پالت های فلزی و یا پلاستیکی دارند، اما این مواد خیلی گران تر هستند.برای اکثر بخش ها، چوب محبوب ترین ماده در دسترس است.

انتخاب چوب

اولین گزینه ای که باید در نظر گرفته شود نوع چوب مورد استفاده در ساخت پالت چوبی است. مطالعات اخیر بیانگر وجود طیف وسیعی از کیفیت در بازار پالت چوبی است. تولید کنندگان معتبر پالت چوبی از چوب های با کیفیت بالا برای تولید و ساخت پالت چوبی استفاده می کنند.پالت چوبی از هسته چوب پهن برگان تهیه می شود. هنگامی که قسمت های خارجی یک درخت برای ساخت وسایل دیگر استفاده می شود، هسته آن برای تولید پالت چوبی مورد استفاده قرار می گیرد.

بیش از دو برابر پالت های چوبی از چوب جنگلی سخت ساخته شده اند. بیش از 60% پالت های چوبی ساخته شده از چوب پهن برگان ترکیبی از چوب های مختلف هستند اما 27% از چوب بلوط و یا هسته چوب های سخت دیگر ساخته شده اند. از آنجا که هسته چوب های جنگلی مانند بلوط و گیلاس با دوام تر هستند، پالت چوبی ساخته شده از این نوع چوب ها برای بارهای سنگین و آسیب پذیر ایده آل تر هستند. چوب های سخت به سه صورت زیر دسته بندی شده اند، تراکم بالا، متوسط و پایین. و انتخاب نوع آن به نیاز شما بستگی دارد.

پالت چوبی ساخته شده از چوب های نرم، از سوی دیگر، برای بارگیری های سبک تر و کمتر آسیب پذیر مانند بسته های دستمال کاغذی مناسب هستند. دوام نرم چوب ها را می توان با خشک کردن از طریق کوره افزایش داد. انجام فرآیند خشک کردن چوب کاج زرین در کوره، این چوب را از نظر استحکام با برخی از پهن برگان برابر می کند. سوزنی برگان از پهن برگان سبک تر هستند و شرکت با در نظر گرفتن بسته ها و حمل و نقل آنها جنس پالت چوبی را انتخاب می کند. بدیهی است مشتریانی که بارهای سنگین حمل می کنند نیاز به پالت چوبی قویتر برای پشتیبانی کالاهای خود دارند. امروزه چوب یک راه حل موثر برای نیازهای پالت در آمریکا است. پالت چوبی هنوز هم در بسیاری از کسب و کار ها که دارای بخش نقل و انتقال محصولات هستند مورد استفاده اند.

یک شنبه 22 شهريور 1394برچسب:,

ساخت میز با استفاده از پالت چوبی

میزهای چوبی را می توان تقریبا در همه جا مورد استفاده قرار داد. برای ساخت میز چوبی می توان از پالت چوبی استفاده کرد. البته این مدل میز ها در مدل ها و طرح های مختلف وجود دارد. در این جا شما را با ساخت یک مدل از میزهای چوبی با استفاده از پالت چوبی آشنا می کنیم.

مواد لازم برای ساخت میز با استفاده از پالت چوبی:

 در ابتدای کار ارتفاع میز مورد نظر را تعیین کنید. سپس ارتفاع چرخ ها و پالت چوبی را از آن کم کنید، در نهایت پایه ها را به اندازه ارتفاع باقی مانده ببرید. برای مثال اگر ارتفاع مورد نظر شما برای میز 50سانتی متر است، ارتفاع پالت ها 15 سانتی متر و ارتفاع چرخ ها 10 سانتی متر باشد آنگاه ارتفاع پایه های شما 25 سانتی متر خواهد بود.  سپس پایه ها را بین دو پالت چوبی قرار داده و به پالت چوبی زیرین و بالایی وصل کنید این کار را با استفاده از میخ و چسب چوب انجام دهید. بعد از وصل کردن 4 چرخ کوچک به پالت چوبی زیرین توسط میخ و بست ها، برای زیبا تر شدن میز خود از رنگ استفاده کنید. با استفاده از قلمو و یا اسپری میز را به رنگ دلخواه خود در بیاورید. ما در شکل از رنگ خاکستری استفاده کرده ایم.

این نوع میز چوبی را می توانید در فضای بیرون مانند حیاط و یا محوطه باغ مورد استفاده قرار دهید. البته امکان استفاده از این نوع میز در محیط های بسته و داخل منزل نیز وجود دارد. 

یک شنبه 22 شهريور 1394برچسب:,

ساخت صندوقچه با استفاده از پالت چوبی

یکی دیگر از وسایلی که با استفاده از پالت چوبی دست دوم و یا پالت چوبی نو می توان ساخت، صندوقچه است. برای انجام این کار باید مراحلی را طی کنید که در اینجا به آنها اشاره می کنیم.

  1. ابتدا باید به آرامی میخ ها را از پالت چوبی جدا کرده و آن را به تخته هایی جداگانه تبدیل کنید.
  2. صاف ترین و سالم ترین تخته ها را برای ساخت قاب صندوقچه انتخاب کنید. با استفاده از یک مداد اندازه های مورد نظر خود را علامت بزنید.
  3. سپس تخته ها را به اندازه های علامت زده شده ببرید. می توانید برای زیبایی کار آنها را از سایر تخته ها باریک تر کنید.
  4. بعد از انجام برش، تخته ها را با استفاده از میخ و چسب چوب به هم وصل کنید. از درست بودن اندازه ها و صافی آنها اطمینان حاصل کنید. شما نیاز به دو قاب دارید، یکی برای پایین صندوقچه و دیگری برای قسمت بالای آن.
  5. حال تخته های کناری صندوقچه را انتخاب و اندازه های ان ها را مشخص کنید. اگر شما برای این کار از پالت چوبی دست دوم استفاده می کنید، تخته ها دارای رنگ های متفاوتی هستند که این به زیبایی کار می افزاید.
  6. تخته ها را برش داده و آنها را از داخل به قاب ها وصل کنید. برای قسمت های گوشه صندوقچه بهتر است برای افزایش زیبایی از قطعات باریک تر استفاده کنید. برای چسباندن تخته ها از میخ و چسب چوب استفاده کنید.
  7. چها ر قطعه مثلثی چوب برای قسمت کف صندوقچه بریده و با میخ به قاب وصل کنید این قطعات برای نگهداری صفحه زیرین صندوقچه استفاده می شوند.
  8. حال یک تکه چوب مستطیل به اندازه کف صندوقچه تهیه کرده و آن را در کف و بر روی قسمت های مثلثی قرار دهید و بچسبانید.
  9. سپس برای ساخت درب صندوقچه چند تخته را به هم وصل کنید و بر روی آنها دو تخته به صورت عمودی بچسبانید به منظور اتصال تخته ها به یکدیگر و درب را با دو لولا به صندوقچه وصل کنید.

با انجام این مراحل، صندوقچه شما آماده خواهد بود. شما با به کار گیری خلاقیت خود می توانید آن را به شکل های مختلف تزئین و مورد استفاده قرار دهید.

یک شنبه 22 شهريور 1394برچسب:,

ساخت گلدان با استفاده از پالت چوبی دست دوم

اگر شما چند پالت چوبی بی استفاده دارید می توانید از آنها به منظورهای مختلف استفاده کنید. این کار فقط نیاز به کمی خلاقیت دارد. در این مقاله نحوه ساخت گلدان با استفاده از پالت چوبی را برای شما شرح می دهیم.

  1. ابعاد و اندازه های گلدان را با توجه به اندازه دلخواه خود انتخاب کنید.
  2. ساختار پالت چوبی را جدا کنید. پالت چوبی را با دقت شکسته و اجزا آن را از هم جدا کنید. برای بریدن انهای چوب ها از اره استفاده کنید. هر پالت چوبی تقریبا به شما 8 تا 14 تخته می دهد. میخ ها را از داخل تخته ها بیرون بکشید.
  3. چوب مورد نظر خود را انتخاب کنید. قبل از بریدن تخته ها ابتدا بهترین اندازه را برای قطعات مشخص کنید. اگر شما دارای چوب ها با اندازه های مختلفی هستید  که دارای ترک  و یا اسیب است، می توانید قسمت آسیب دیده را بریده و قسمت باقی مانده را مورد استفاده قرار دهید.
  4. چوب ها را بریده و سنباده بزنید. پس از برش قطعات پالت چوبی با استفاده از یک کاغذ سنباده لکه ها و قسمت های برجسته را حذف کنید.
  5. برای قسمت بالا و پایین گلدان، یک قاب تهیه کنید. ( با استفاده از میخ و چسب چوب)

قاب بالا گلدان

6. تخته ها را به دو طرف قاب بالا و پلت فرم پایین بچسبانید (با استفاده از میخ و چسب چوب)

با انجام فرآیند بالا گلدان شما آماده است. شما با استفاده از رنگ و یا اسپری می توانید گلدان خود را رنگ کنید و به زیبایی آن اضافه کنید. تزئین بیشتر آن به میزان خلاقیت شما بستگی دارد.

پنج شنبه 5 شهريور 1394برچسب:,

چوب یک منبع طبیعی و تجدید پذیر است

کانادا دارای بزرگترین جنگل های تایید شده جهان است. در واقع، بیش از 150 میلیون هکتار از جنگل های کانادا دارای گواهی مدیریت پایدار هستند. کمتر از 0.2 درصد از جنگل های کانادا در سال برداشت می شود.

بسیاری از مردم به اشتباه فرض می کنند که پالت چوبی به جنگل زدایی کمک می کند. اگر چه پالت چوبی نو از چوب جدید ساخته می شود، اما درختان به ندرت برای هدف ساخت پالت چوبی قطع می شوند. معمولا درختان به منظور تولید مصالح ساختمانی، مبلمان، کف پوش و غیره بهره برداری می شوند. غالبا پالت چوبی از قسمت های اضافی چوب که از ساخت این محصولات باقی می ماند ساخته می شود. و بعد از اینکه عمر مفید آنها به پایان رسید، از آنها به منظورهای مختلف استفاده می شود، مانند: بازیابی انرژی (گرمایش)، کود گیاهی، جای خواب حیوانات، بهبود خاک، خرده چوب و یا پالت چوبی فشرده.

جنگل به عنوان یک منبع کاهش کربن دی اکسید عمل می کند. با رشد درختان، دی اکسید کربن توسط آنها جذب می شود. زمانی که یک درخت قطع می شود، چوب همچنان به جذب کربن دی اکسید برای طول زندگی خود ادامه می دهد. برآورد شده است که هر مترمکعب چوب، حدود یک تن کربن دی اکسید جذب می کند. درواقع پالت چوبی منبع ذخیره 27 کیلوگرم کربن است.

پنج شنبه 5 شهريور 1394برچسب:,

پالت چوبی یکی از وسایل پر کاربرد به ویژه در زمینه حمل و نقل و بسته بندی محصولات و اجسام است. از دغدغه های مصرف کنندگان پالت چوبی، خرید پالت چوبی و فروش پالت چوبی دست دوم خود است. معمولا کارخانه های بزرگ به حجم وسیعی پالت چوبی احتیاج دارند. پیدا کردن این حجم وسیع پالت چوبی کار راحتی نیست و نیاز به وقت زیادی دارد.

قیمت پالت چوبی درمکان های مختلف متفاوت است و این مبلغ در همه جا ثابت و یکسان نیست. یکی از راه های خرید پالت چوبی از طریق ارتباط و خرید مستقیم از شرکت ها و تولید کنندگان پالت چوبی است. خرید مستقیم پالت چوبی نیاز به زمان بیشتری دارد.

یکی دیگر از راه های خرید پالت چوبی دست دوم نیز مراجعه به محل هایی است که محصولات خود را در بسته بندی های پالت چوبی تهیه می کنند و بعد از باز کردن بسته بندی دیگر نیازی به پالت چوبی ندارند. بنابراین اقدام به فروش پالت چوبی می کنند.

یک روش دیگر برای خرید پالت چوبی که نیاز به وقت کمتری دارد، خرید پالت چوبی از طریق اینترنت و سایت های اینترنتی مرتبط است. از طریق این سایت ها شما همچنین می توانید پالت چوبی دست دوم خود را نیز با قیمت دلخواه مناسب به فروش برسانید. سایت woodenpallet.ir  با چهار سال سابقه درخشان در امر تولید، خرید و فروش پالت چوبی یکی از سایت های برتر فعال در این زمینه است، که شما می توانید پالت چوبی مورد نظر خود را با قیمت مناسب در آن تهیه کنید و یا پالت چوبی دست دوم خود را به فروش برسانید.

پنج شنبه 5 شهريور 1394برچسب:,

در تمام صنایع، بسته بندی محصولات امری ضروری تلقی می شود و این کار علاوه بر ایجاد نظم، انتقال و حمل محصولات را نیز بهبود می بخشد. بسته بندی محصولات با وسایل مختلفی امکان پذیر است. این وسایل شامل  نایلون، کارتن، کیسه های توری، گونی، پالت چوبی و جعبه پالت چوبی هستند.

در ابعاد کوچک برای بسته بندی محصولات از نایلون وکیسه های توری، در ابعاد متوسط از گونی و کارتن و در ابعاد بزرگ و انتقالات سنگین غالبا از پالت چوبی و جعبه پالت چوبی استفاده می کنند.

استفاده از پالت چوبی برای بسته بندی محصولات به سال ها قبل برمی گردد. معمولا برای حمل مرتب و سازماندهی شده محصولات در ابعاد بزرگ از پالت چوبی و جعبه های ساخته شده از پالت چوبی استفاده می کنند. این امر باعث سهولت حمل و نقل می شود. معمولا در این نوع بسته بندی کارتن های کوچکتر را برای انتقال راحت تر با پالت چوبی بسته بندی می کنند. در مواردی که محصولات دارای حساسیت بیشتری هستند آنها را در داخل جعبه پالت چوبی قرار می دهند. جعبه پالت چوبی کاملا پوشیده و مقاوم است.

همانطور که مستحضر هستید استفاده از پالت چوبی در بحث بسته بندی امروزه بسیار رایج شده است. و این به دلیل آن است که پالت چوبی نسبتا ارزان قیمت است، سبک و مقرون به صرفه است. معمولا کارخانه هایی که محصولات خود را به خارج از کشور ارسال می کنند به دلیل اینکه امکان بازگشت بسته بندی وجود ندارد  از بسته بندی با پالت چوبی استفاده می کنند زیرا قیمت آن نسبت به انواع دیگر کمتر است. بنابراین استفاده از پالت چوبی در بسته بندی در ابعاد بزرگ بسیار کارآمد و مناسب است.

دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:,

نکاتی که برای خرید پالت چوبی باید در نظر گرفته شوند

پالت چوبی وسیله ای است که در اکثر مواقع به منظور سهولت در حمل و نقل بار از آن استفاده می شود. قبل از خرید پالت چوبی باید نکاتی را در نظر داشته باشیم. در این پست مهم ترین این نکات را برای شما نام می بریم.

اندازه پالت چوبی

پالت چوبی در ابعاد و اندازه های مختلف و به شکل های متفاوت در بازار عرضه می شود. شما باید بسته به نیاز خود پالت چوبی مورد نظر را تهیه کنید. اندازه پالت چوبی به ارتفاع بار مورد حمل نیز بستگی دارد.

میزان بار قابل حمل توسط پالت چوبی

انتخاب اندازه پالت چوبی تا حد زیادی بستگی به میزان بار مورد نظر برای حمل دارد. هرچه وزن بار بیشتر باشد، اندازه پالت چوبی نیز باید بزرگتر باشد تا توانایی حمل این میزان بار را داشته باشد.

ارتفاع انبار و متراژ آن

دانستن ارتفاع و متراژ انبار در تعیین تعداد پالت چوبی مورد نیاز موثر است. این بدین معنی است که اطلاع از ارتفاع مشخص می کند که چه تعداد پالت چوبی می تواند در این انبار روی هم چیده شود.

نوع پالت چوبی

همانطور که در مقالات قبلی توضیح داده شد، پالت چوبی دارای سبک های متنوع از جمله پالت چوبی دو طرفه، پالت چوبی مسطح، پالت چوبی چهارطرفه و غیره است. بسته به هدف مورد نظر خود، پالت چوبی مناسب را انتخاب کنید.

متخصصان ما در woodenpallet.ir شما را در خرید پالت چوبی مناسب یاری می کنند.

دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:,

وسایل لازم برای ساخت کف پوش با استفاده از پالت چوبی

  • پالت چوبی با اندازه  48 اینچ * 48 اینچ، توجه داشته باشید که بهتر است پالت چوبی 1000-1200 پوند وزن را تحمل کند، و توسط یک کارخانه پالت چوبی ساخته شده باشد.
  • بلوک نیمه بتونی به سایز 8 اینچ * 8 اینچ * 6 اینچ
  •  رنگ و یا اسپری برای رنگ آمیزی
  • شن و ماسه برای هم سطح کردن

تعداد پالت چوبی مورد نیاز شما به وسعت منطقه کف بستگی دارد. همانطور که قبلا اشاره شد، اکثر پالت های چوبی دارای سطح ناهموار هستند. بنابراین شما با استفاده از یک پاک کننده کف پوش باید اقدام به تمیز کردن آن کنید. برای از بین بردن ناهمواری ها هر تعمیری که نیاز است را انجام دهید.

حال زمان رنگ زدن پالت چوبی است. برای این کار می توانید از اسپری، غلطک و یا قلم استفاده کنید. قبل از نصب کف پوش، باید فضا را آماده کنید. این مهم ترین و وقت گیرترین بخش کار است.

  • علف های هرز و گیاهان ناخواسته را از منطقه مورد نظر حذف کنید.
  • اندازه بلوک های مورد نیاز را تعیین کنید. در حقیقت به بلوک های کامل نیازی ندارید، بلوک های نصف نیز کافی هستند. زیرا بلوک ها فقط برای پشتیبانی از پالت چوبی استفاده می شوند.
  • تعداد بلوک های مورد نیاز را مشخص کنید. برای هر گوشه از پالت چوبی نیاز به یک بلوک دارید.
  • بلوک ها را با فاصله 4 فوت از هم قرار دهید.
  • یک چاله به عمق دوبرابر عمق بلوک ایجاد کنید
  • به سوراخ ایجاد شده شن و ماسه اضافه کنید
  • بلوک ها را در سوراخ قرار داده و آن را تراز کنید

در نهایت زمان اضافه کردن پالت چوبی برای شکل گیری کف پوش رسیده است. پالت چوبی را در بالای بلوک سیمانی قرار دهید و مطمئن شوید که گوشه پالت چوبی دقیقا بالای بلوک سیمانی واقع شده است.شما می توانید پالت های چوبی را در هر جهت که دوست دارید قرار دهید. اگر شما یک پالت چوبی دارید که از نظر ظاهر از بقیه پالت ها نا مناسب تر است، آنرا در جایی قرار دهید که مطمئن هستید توسط فرش و یا چیز دیگری پوشیده می شود و دید کمتری دارد. قبل از قرار دادن وسایل بر روی کف پوش، اجازه دهید حداقل 24 ساعت پالت های چوبی مستحکم شوند.

دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:,

جک پالت چیست؟

غالبا برای بلند کردن و جابه جایی پالت چوبی و سایر انواع پالت ها از ابزار و ماشین آلات مختلفی استفاده می کنند. یکی از پر کاربردترین دستگاه های مورد استفاده برای جابه جایی پالت چوبی، جک پالت (pallet jack ) است. جک پالت دارای انواع متفاوتی است و بسته به نیاز، می توان از انواع مختلف آن برای حمل پالت چوبی استفاده کرد. انتقال پالت چوبی با استفاده از جک پالت به مراتب راحت تر از جابه جایی آن به صورت دستی است. جک پالت ها از نظر نوع کارکرد، جنس آلیاژ، اندازه شاخه ها و ارتفاع دستگاه  ها دارای انواع مختلفی هستند.

جک پالت ها ممکن است به صورت مکانیکی و یا الکترونیکی کار کنند. جنس ساختمان بدنه آن از فلزهای مختلف ساخته می شود. شاخه های جک پالت ممکن است کوتاه، بلند، پهن و یا باریک باشد. ارتفاع دستگاه جک پالت نیز بسته به نوع و محل استفاده متفاوت است.

در حال حاضر در اکثر کارخانه ها، شرکت های تولیدی بزرگ، انبارها و بسیاری از محل های دیگر برای انتقال پالت چوبی از انواع مختلف جک پالت استفاده می کنند. این کار در وقت وهزینه صرفه جویی می کند.

البته لازم به ذکر است که جک پالت تنها برای حمل توسط پالت چوبی و انواع دیگر پالت استفاده نمی شود. می توان از این وسیله برای حمل بسیاری از مواد و کالا حتی بدون نیاز به پالت نیز استفاده کرد. اما استفاده غالب آنها برای حمل پالت است. از این ماشین در قسمت های مختلف کارخانه (مانند بارگیری، حمل و ...) استفاده می شود.

عناوین آخرین مطالب وبلاگ
چگونه یک پالت چوبی با اندازه مناسب انتخاب کنیم؟
فرآیند تولید پالت چوبی
از مزایای داشتن تامین کنندگان متعدد پالت چوبی چیست؟
مقایسه اجاره پالت چوبی با خرید پالت چوبی
چگونه از تخریب پالت چوبی جلوگیری کنید؟
چرا پالت چوبی از ترکیب چوب های مختلف ساخته شده اند؟
چرا قیمت پالت چوبی بازتاب مستقیم بازار ساختمان است؟
عملیات حرارتی در پالت چوبی و مزایای آن
عرضه و تقاضا: چگونه بازار پالت چوبی تحت تاثیرصنایع دیگر است؟
IPPC چیست و چه نقشی در صنعت پالت چوبی دارد؟
عرضه و تقاضا: چگونه بازار پالت چوبی تحت تاثیرصنایع دیگر است؟
سایت پالت چوبی فعال در زمینه خرید و فروش انواع پالت چوبی نو و پالت چوبی دست دوم
آیا جایگزینی برای پالت چوبی به منظور انتقال کالا وجود دارد؟
صنایع رقیب پالت چوبی در تهیه چوب درجه پایین
عوامل موثر در قیمت پالت چوبی
تاثیر KPI پالت چوبی بر تجارت شما
5 راه آسان برای بازیافت پالت چوبی
عرضه کننده پالت چوبی چگونه می تواند در پول و زمان شما صرفه جویی کند؟
انتخاب چوب برای تولید پالت چوبی
ساخت میز با استفاده از پالت چوبی